کسب و کار نیوز : مسابقه بین‌المللی مستند سازی پروژه

‫فرهاد نصرالله پور رئیس “شبکه اعضای جوان انجمن مدیریت پروژه ایران (IPMA, Young Crew Iran)” و سید محمد امینی مدیر پروژه “مسابقه بین‌المللی مستندسازی پروژه، SEE Project” در گفتگو با این رسانه، خبر از برگزاری اولین دوره بین المللی این رقابت را دادند.

به گزارش کسب و کار نیوز، ‫فرهاد نصرالله پور رئیس “شبکه اعضای جوان انجمن مدیریت پروژه ایران (IPMA, Young Crew Iran)” و سید محمد امینی مدیر پروژه “مسابقه بین‌المللی مستندسازی پروژه، SEE Project” در گفتگو با این رسانه، خبر از برگزاری اولین دوره بین المللی این رقابت را دادند.

انجمن مدیریت پروژه ایران به‌عنوان یکی از فعال ترین اعضای انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA | International Project Management Association)، در اواسط سال ۱۳۹۷، پیشنهاد برگزاری اولین دوره مسابقه بین‌المللی مصورسازی پروژه با شعار “پروژه را ببین، SEE Project” را با میزبانی کشور ایران به این نهاد معتبر بین المللی ارائه نمود.

در این رقابت از بزرگ ترین و پیچیده ترین پروژه های صنعتی همچون پروژه های حوزه  انرژی، ساخت، فناوری اطلاعات، زیربنایی، عمرانی و… تا کوچک ترین و ساده ترین آن‌ها در این چالش قابل رقابت هستند و این نگاه دوربین است که به‌عنوان هنری بی‌بدیل می‌تواند سابقه و دانش بکار رفته در اجرای آنها را همواره برای مجریان، پیمانکاران، دانش پژوهان و … قابل‌دستیابی نماید.

از مهم ترین اهداف این مسابقه، “به تصویر کشیدن پروژه ها با بهره گیری از هنر عکاسی و نمایش” ، “توسعه صنعت مصورسازی پروژه‌ها” و “توسعه دانش اجرای پروژه ها با تصویر سازی از آنها” در کنار درخشش نام ایران در عرصه بین المللی است. این جشنواره از اواخر آبان ماه سال جاری آغاز و تا اوایل سال آتی ادامه خواهد داشت.

در این مسابقه شرکتکنندگان می‌توانند در یکی از ۲ بخش در نظر گرفته شده به رقابت بپردازند:
• بخش اول: نمای ثابت “رقابت همگانی در عکاسی از پروژه ها”، آثار عکاسی با موضوع” توسعه پایدار”،” پیشرفت پروژه” و یا “آزاد” قابل ارسال توسط “عموم” خواهد بود.‬
• بخش دوم: نمای پویا “رقابت سازمان‌های پروژه محور”، آثار عکاسی، فیلم کوتاه، پویانمایی (انیمیشن) با موضوع “آزاد” قابل ارسال توسط “شرکت‌های پروژه محور ، مصورسازان و عکاسان حرفه ای ها” خواهد بود.

سایر اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه ارسال آثار، قوانین و مقررات مسابقه، ارزیابی و داوری، جوایز و برندگان، اخبار و سایر اطلاعات تکمیلی در وبگاه به آدرس Photo.ipma.ir قابل مشاهده است.

گزارش کسب و کار نیوز

 

شبکه اعضاء و حامیان مسابقه

 بعنوان نماینده از طرف انجمن بین المللی مدیریت پروژه IPMA و انجمن مدیریت پروژه ایران Iran PMA  از سازمان های پروژه محور، علاقمندان به عکاسی و فعالان پروژه دعوت می نماییم تا به این جشنواره بپیوندند و نقشی فعال در مستندسازی پروژه ها ایفا نمایند.